Életmód-tanácsadás, alakformálás, fogyás, diéta, vibrotréner, személyiedzés, Flabélos, TRX, Kettlebell, jóga.

Kedvencek közé

2019. Július 17. Szerda - Endre, Elek

A táplálkozási zavarról

Az evészavarok száma évről – évre nő, és az esetek nagy többségében mindig komoly pszichoszomatikus zavarok állnak a háttérben. A táplálkozási zavarok mindig ott alakulnak ki, ahol bőségesen van miből habzsolni, és így van miről lemondani is. Az egyik véglet a mérték nélküli habzsolás az ún. érzelmi evés.  A nők 35%-a érzelmi evő. Beszélhetünk bánatevésről, unalomevésről, örömevésről, magányosság evésről stb.

Reinkarnáció: mese vagy valóság?

Megszületünk, élünk, aztán meghalunk, és a világ onnantól nélkülünk megy tovább? Ennyi lett volna? A halállal mindennek vége? Vagy majd valami rajtunk kívül álló erő eldönti, hol töltjük az örökkévalóságot, de akkor is csak a két véglet jöhet számításba?

A wellnessről röviden

A wellness valójában már az emberiség megjelenése óta létezik. Az irányzat célja, hogy megelőzze a betegségek kialakulását és javítson a fizikális és a szellemi fittségen. Egészen az ókorig nyúlnak vissza azok az irányzatok, amelyek a jó közérzet és kondíció megteremtésére törekszenek. Ilyen például az ókori görögöknél a Kalogatia, a holisztikus szemléletmód vagy a reneszánsz embereszmény. A Wellness kifejezése 1950-ben született...

Mit hoz 2013. október 21-27?

2013. október 21-27 az érzelmi tisztulás hete. Ezen a héten sok terhet lerakhatunk, sok súlyt ledobhatunk a vállunkról, felszabadítva ezzel lelki-szellemi erőinket és egyéni képességeinket. A párkapcsolatok, az érzelmek és lelkiség területén különösen ideje jön ennek.

A víz fontossága a mindennapokban

Ismert tények: Az újszülöttek kb. 75-80%-át víz képezi. A felnőttek testének kb. 60-70%-a víz. Pl. egy 80 kg súlyú felnőtt szervezet kb. 54 l vizet tartalmaz. Az agy 78%-a, a vér 86%-a, a szív 77%-a, a máj 84%-a, az izmok 70%-a víz. Dr. F. Batmanghelidj felfedezését az orvosi gyakorlatban, a kerék felfedezéséhez lehet hasonlítani: egyszerű, de zseniális, és minden eddigi hozzáállást megváltoztat.

A glikémiás indexről röviden 2. rész

A zsírokról röviden 1. Egészséges zsírok: a) Egyszeresen telítetlen zsírok: oliva, dió és mogyorófélék, magvak, avokado, a felsoroltakból készült olaj. b) Többszörösen telítetlen zsírok: pisztráng, lazac, makréla, hering. 2. Egészségtelen zsírok: a) Telített zsírok: vaj, hús, teljes zsírtartalmú tejtermékek. b) Transzzsírok: szilárd margarin, margarinnal készült sütemények és kekszek.
Első oldal   Előző oldal    …  5 6 7 8 9 10 11 12 13  …    Következő oldal   Utolsó oldal

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre,

hogy elsőként értesülj az újdonságokról, akcióinkról, próbalehetőségekről!

Szótár

Glutathion

Glutathion     Az L-glutation az egész élővilágban gyakorlatilag minden sejtben megtalálható... Tovább